I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Jeżeli chcesz coś napisać musisz być zarejestrowany.
2. Zanim założysz nowy temat przejrzyj wszystkie pozostałe i upewnij się czy ktoś Cię nie wyprzedził lub użyj opcji "szukaj".
3. Tematu oraz całej treści postu nie pisz z CAPS LOCKIEM oraz nie używaj wielu wykrzykników.
4. Zakaz umieszczania treści mogących w jakikolwiek sposób naruszać obowiązujące w Polsce prawo.
5. Zakaz umieszczania zdjęć powszechnie uznanych za obraźliwe (pornografia, zboczenia, itp).
6. Zakaz umieszczania tego samego postu w kilku miejscach forum.
7. Tematy niezgodne z tematyką danego działu będą przenoszone do odpowiadających tematyce, lub całkowicie usuwane.
8. Tematy zdublowane (o tej samej tematyce) będą kasowane.
9. Posty bezsensowne lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane.
10. Nie spamuj pisząc dwa posty pod sobą! Jeżeli o czymś zapomniałeś użyj opcji Edytuj.
11. Treść tematu powinna świadczyć o jego zawartości. W przeciwnym wypadku patrz pkt 7.
12. Nie pisz odpowiedzi, które nic nie wnoszą do tematu typu: "Fajnie, OK... itp."
13. Zakaz prowadzenia prywatnych wojen (np. bezpodstawne oskarżenia wywołane urazami osobistymi, czy chwilowym załamaniem nerwowym).
14. Zakaz umieszczania na forum rozmów prywatnych pochodzących z wszelkich komunikatorów internetowych.
15, Rozmowy poza forum, są waszymi rozmowami prywatnymi i nie będą wyciągane z nich konsekwencje na forum.
16. Zwalczane będą wszelkie przejawy chamstwa.
17. Zakaz używania przekleństw i wulgaryzmów (nie tylko w języku polskim).
18. Jeżeli chcesz złożyć skargę, to napisz posta w odpowiednim miejscu (Forum: "Skargi")
19. Zakaz edytowania postu już po odpowiedzi na ten post, po to aby zmienić jego merytorykę (sens jego znaczenia), co w konsekwencji doprowadzi do ośmieszenia odpowiadającego, bądź treść jego odpowiedzi straci sens.
20. Na Forum nie można zamieszczać reklam/innych serwisów oferujących grę w fife/- Konkurencyjnych.
21. Sprawy typu "przyślij też do mnie na moj_mail" załatwia się prywatnymi wiadomościami (PM). Posty tego typu będą usuwane.
22. Wszelkie przejawy nabijania postów będą skrupulatnie zwalczane. Rozumie się przez to również posty typu "Gdybym wiedział to bym Ci powiedział, ale nie wiem".
23. Zabrania się aktywnego używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta, aby uniknąć nadzoru.
24. Niedozwolone jest zwracanie uwagi innym użytkownikom, że złamali regulamin (oczywiście mowa o poście jedynie z taką treścią, jako dodatek jest to dozwolone).
25. Nie będziemy tolerować analfabetyzmu. Nie chodzi tu o czepianie się ort'ów, lecz skrajne przypadki. Post ma być w miarę czytelny i zrozumiały.
26. Uprasza się nowo wstępujących użytkowników o zapoznanie się z emblematami już zarejestrowanych userów i dobranie sobie, w miarę możliwości, avatara który nie będzie dublował się z już istniejącym na forum. W przypadku zgłoszenia dubla przez jakiegoś usera prosi się o dogranie sprawy używania avatara na drodze wymiany "Prywatnych Wiadomości" lub e-maili.
II. BAN
1. Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, IP lub e-mail.
2. Osoba, która ma bana nie może przeglądać Forum.
3. O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator po ewentualnej konsultacji z Moderatorami.
4. Po otrzymaniu bana osoba ma 3 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku gdy zaszło jakieś nieporozumienie.
5. Dwutygodniowego bana otrzymuje osoba, która nadmiernie na nim przeklina.
6. Bana otrzymać można za ciągłe naruszanie Regulaminu.
III. OSTRZEŻENIA
1.Zablokowanie możliwości pisania postów po wartości ostrzeżeń: 3
2. Zablokowanie możliwości wejścia na forum po wartości ostrzeżeń: 6
3. Ostrzeżenia wygasają z upływem 100 dni
4. Ostrzeżenie otrzymać można za naruszenie któregokolwiek punktu regulaminu.
IV. MODERATORZY
1. Moderatorem może zostać osoba mająca powyżej 13 lat (rocznikowo)
2. Może zostać nim osoba z przynajmniej miesięcznym stażem na forum.
3. Musi na bieżąco prowadzone ligi i turnieje, oczywiście w miarę możliwości.
4. Minimum 30-60 minut wolnego czasu na dzień.
5. Moderator ma obowiązek pomoc nowym użytkownikom, którzy nie do końca wiedza jak grać przez internet, lub maja w czymkolwiek problem (tyczy się to również Pomocników).
6. Moderator ma obowiązek pilnowania porządku na forum (tyczy się to również Pomocników).
7. Moderator ma prawo dodać ostrzeżenie użytkownikowi o wartości 1 po uprzednim skonsultowaniu się z Administratorem lub jego zastępcą.
8. Moderator ma zakaz wyzywania innych, używania wulgaryzmów oraz nie powinien sie dawać prowokować.
Jak Grać w FIFĘ 07
W przypadku zerwania połączenia postępujemy następująco:
- jeżeli przerwie od 1 do 10 minuty powtarzamy cały mecz
- jeżeli przerwie od 11 do 20 minuty dogrywamy 80 min. spotkania
- jeżeli przerwie od 21 do 30 minuty dogrywamy 70 min. spotkania
- jeżeli przerwie od 31 do 40 minuty dogrywamy 60 min. spotkania
- jeżeli przerwie od 41 do 50 minuty dogrywamy jedną połowę
- jeżeli przerwie od 51 do 60 minuty dogrywamy 40 min. spotkania
- jeżeli przerwie od 61 do 70 minuty dogrywamy 30 min. spotkania
- jeżeli przerwie od 71 do 80 minuty dogrywamy 20 min. spotkania
- jeżeli przerwie od 81 do końca dogrywamy 10 min. spotkania
UWAGA! W przypadku dogrywania spotkania doliczamy wynik przed przerwaniem połączenia!
W wypadku gdy połączenie zostanie przerwane a gracz miał czerwoną kartkę to jest przyznawana bramka dla gracza drugiego itd.
Przeciwnik
- jeżeli przeciwnik nie odzywa się przez więcej niż 4 dni (bez wcześniejszego zgłoszenia nieobecności w danym terminie), zgłaszamy to prowadzącemu ligę/turniej, a ten zarządzi co robimy w takiej sytuacji
- w przypadku zastępstwa, gracz przejmuje dorobek punktowy swojego poprzednika
Zapisy i drużyny
- drużyny nie mogą się powtarzać, nie można zmieniać ich do danego meczu, nawet po wyrażeniu zgody przez obu zawodników
- zapisujemy się podając:
Nick:
Drużynę:
GG:
Możliwość hostowania:
Wyniki
- wyniki podajemy w temacie do tego przeznaczonym
- w treści należy wpisać grające drużyny, wynik spotkania oraz strzelców bramek, najlepiej jakby pojawiały się screeny po meczowe
- jeżeli ktokolwiek będzie oszukiwał z wynikami, zostaje automatycznie wykluczony z turnieju, a na jego miejsce wchodzi nowy zawodnik
- nie ustalamy wyniku nie grając meczu
Zapisy
- zapisy odbywają się na zasadzie "kto pierwszy ten lepszy" (liczy sie czas postu/edycja)
- nie można wybierać zespołu na zasadzie "xxx, jak zajęty to xxx, jak zajęty to xxx..."
- moderator ligi/turnieju moze wziąć najlepszy zespół.
- w zapisach nie ma rezerwacji miejsc oraz zapisywania innych
- pierwsza trójka poprzedniej edycji ma prawo wyboru drużyn jako pierwsza
Ostrzeżenia:
- Zablokowanie możliwości pisania postów po wartości ostrzeżeń: 3
- Zablokowanie możliwości wejścia na forum po wartości ostrzeżeń: 6
- Ostrzeżenia wygasają z upływem 3 dni
Offline